2011. október 5., szerda

Papasan medál

Fura egy medál, de megfogott így nekiláttam. Mivel eleinte nem volt hozzá mintám, képről fűztem meg mindkettőt.
A lila/fekete/bronz színű nem fog láncot kapni mert túl "mákos" lett szerintem, viszont az ezüstöt már biggyesztettem nyakba és egészen hordható darab!
 Illetve még hozzátartozik a medál történetéhez az a nem elhanyagolható tény is, hogy egyik medálom sem a minta/leírás méretét tükrözi...(ez nálam már nem meglepő)
ugyanis, akinek a fotójáról számoltam a rivoli befoglalást, Ő sem 10-es chatonnal kezdte... :) így a "mákosom" 14-es rivolit kapott, az ezüst medálba pedig 8-as chaton követ foglaltam be.
Itt szeretném nagyon-nagyon megköszönni a segítséget Manónak a fűzéshez az instrukciókért ;) !!!
Minta: Laura McCabe Papasan- pendant.
Thank you!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése